ALTFEM – Imbunatirea perceptiei asupra femeilor si cresterea gradului de constientizare a expertilor si operatorilor mass media, a partenerilor sociali, autoritatilor publice si femeilor asupra problematicii egalitatii de sanse si gen pe piata muncii
Obiective
- Identificarea perceptiilor si stereotipurilor asupra femeii in relatie cu profesia asa cum rezulta acestea din mass media si din comunicarea comerciala (publicitate), prin aplicarea de metode de cercetare cantitativ-calitative relevante la nivel national
- Dezvoltarea abilitatilor a 400 de jurnalisti, experti in comunicare si mass media, experti in marketing si comunicare privind identificarea si combaterea stereotipurilor de gen
- Cresterea constientizarii publicului larg cu privire la importanta si beneficiile egalitatii de gen pe piata muncii si a eliminarii stereotipurilor
- Facilitarea accesului la resurse relevante privind problematica egalitatii de gen si combaterea stereotipurilor prin dezvoltarea unui centru de resurse online
- Cresterea gradului de coeziune in randul femeilor din mass media si comunicare in scopul diminuarii impactuli stereotipurilor de gen pe piata muncii
Beneficiari
jurnalisti, specialisti in comunicare din agentii de publicitate si departamente de marketing
Principalele activitati
- Sesiuni de formare “StereoTipe si StereoTipi? Despre schimbare in portretizarea femeilor si barbatilor in comunicarea publica”
- Campania pentru prima femeie pe o bancnota romaneasca: campanie media si evenimente locale: seminarii, caravana pentru stangere de semnaturi
- Infiintarea unei retele a femeilor profesioniste din media, publicitate si marketing
- Centru de resurse on-line pe tematica de gen: cercetari, analize, publicatii, proiecte
Parteneri:
TBWA- Agentie de comunicare
Active Watch – Agentia de Monitorizare a Presei
Durata: decembrie 2010 – iulie 2013
Finantator: Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013
Detalii pe www.altfem.ro